marți, 2 februarie 2010

Bine ati venit!

Cred ca toata lumea a auzit ce se spune despre soacre, ca ar fi "poama acra", ei bine in cazul meu e cat se poate de adevarat, dar cand nu e numai soacra ci si socru, atunci ce poti sa mai zici. Ce sa va spun, acesta este norocl meu, am parte de niste socrii exact asa cum se vorbeste ca ar fi soacrele (mamele de baieti), nu doar soacra, ci si socru e la fel, poate chiar mai rau. Asta o sa va las pe voi sa spuneti, ca despre problemele din faimilie o sa va scriu pe acest blog. Problemele din familia mea au inceput acum 3 ani, chiar inainte de casatorie, si in sfarsit dupa 3 ani am avut curajul sa trec peste ele si sa pot sa vorbesc despre ce mi s-a intamplat mie si ce mi se intampla inca.
Am 29 de ani, sunt casatorita, am un copil si m-am mutat in alt oras, orasul in care stau si socrii. La inceput am stat cu socrii, iar dupa cateva luni de la casatorie ne-am mutat in apartamentul nostru. Nu am stat de la inceput la noi in apartament (ca daca am fi stat eu zic ca nu as mai fi avut azi aceste probleme), deoarece statea viitoarea cumnata la noi, desi noi am vrut sa inchiriem apartamentul un an dupa cumparare, nu a fost sa fie ca a vrut ea sa stea un an acolo, iar dupa ce m-am mutat in orasul sotului meu nu am avut unde sa stam decat la socrii, ca durat ceva timp pana viitoarea cumnata s-a hotarat ca e cazul sa ne lase pe noi sa stam la noi in apartament. Banuiesc ca si problemele care au aparut cu parintii ei au facut-o sa inteleaga ca ar fi cazu sa ne lase sa ne vedem de viata noastra si ca ai lor sa isi vada si ei de viata lor si sa nu se mai bage intre noi.
Sper sa nu va plictisesc prea tare cu ceea ce voi scrie pe acest blog si daca aveti intamplari asemanatoare sper sa le aveti ocazia sa le impartasiti. Imtamplari cu soacre si socrii o sa va scriu din proprie experienta si din experienta prietenelor mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu